fredag 13. august 2010

Tha list!

Jeg er ekstremt fan av lister (det nærmer seg en psykisk lidelse), og kan gjerne skrive lister på hva jeg skal gjøre i løpet av en hel dag. Tar selvfølgelig med måltider, power-nap og lufting av bikkja (tre holdeplasser fra psycho). Å skrive lister i seg selv er ikke hva jeg vil klassifisere som "normalt", men det finnes de som MÅ følge listene slavisk. Jeg er ikke en av dem. Takk for det!
Jeg bare skriver dem på kvelden, legger dem på bordet og glemmer dem. Det er selvfølgelig teit av meg siden jeg skriver listene fordi jeg egentlig har hundre ting jeg må gjøre, men som jeg glemmer med mindre jeg skriver lister. Henger'u me?

Ta foreksemepl dagens liste:
Flytte esken med glass opp på loftet (hvis jeg skriver at jeg skal flytte ting opp på loftet så kommer jeg aldri i gang. Jeg må starte med noe konkret)
Flytte legoen opp på loftet
Rydde en hylle (i bokhylletingen min)
Flytte skapet opp på loftet
Pakke ut av posen med guitarhero gitaren
Henge opp en hylle (som jeg lagde i 8. klasse. Nice)
Brette klær
Vaske sengetøy
bla, bla, bla
Det viktigste er selvfølgelig: Chille, lese i bok og ta en kald øl. Det står også på lista (hvertfall den jeg har i hodet)

Jeg får vel nesten bare begynne. Skal ikke påstå at jeg har store forventninger til meg selv. Regner med å få flytta Lego'n opp på loftet. Og det er vel omtrent det.

Have a good one y'all!

Ingen kommentarer: