søndag 22. august 2010

Up the hill and down to party

Fredag viste jeg min spreke side. Med Tila i bånd labba Lis og jeg ned mot byen og møtte Carine. Det går en tunnel opp til toppen, men den er uaktuel til fots, så vi fant stien opp til Spiralen. Brukte vel drøye 40 minutter opp til toppen.

Vel hjemme ble det tidlig middag og power-nap før jobb. Fredager jobber jeg vanligvis 15-22, men siden det fortsatt er litt ferie i sjappa var det tull med lista og jeg sa ja til å jobbe til 23. Mer penger til meg, og det er ikke sååå stress med en time ekstra (selv om timen er jævelig lang når det nesten ikke er kunder).

Lørdag var det tid for innflyttingsparty. Midt i styret med å gjøre klart fikk jeg melding fra Solborg-Ellen som kunne meddele at hun var i Drammens-traktene. En invitasjon ble sendt og noen timer seinere tok hun del i festlighetene her på gården. En hyggelig, og ikke minst uventet, overraskelse.
Linda tok også turen (med sine tre enheter).

Ble en del folk etterhvert og en meget vellykket kveld.
De andre stakk på byen (lommeboka mi huser bare støv og hybeldyr for tia), så jeg ble hjemme og tok med selskapet inn. Da alle hadde dratt tok jeg'n helt ut og rydda både ute og inne. Så i dag har jeg slappet av med god samvittighet. Den obligatoriske McD-cheese'n og cola sammen med tv og bok. Søndag heter det!











1 kommentar:

annem sa...

Ååååå kooos. Savn.