søndag 26. september 2010

Familiehygge

Jeg har jo en relativt stor familie. Og den er selvfølgelig litt spredt. Sånn dine, mine, våre-opplegg. Jeg skulle gjerne tilbragt litt mere tid med alle sammen, men det blir ofte knapt med tid når alle jobber, går på skole eller er i utlandet. Jeg jobber selv og har i tillegg hund. Så det er begrensa hvor lenge jeg kan være borte i løpet av en dag. Men jeg prøver så godt jeg kan.
Denne helgen har det vært fotballcup i Halden for en av søstrene mine, Liv. Jeg ble spurt om å være med sammen med ekstra-mamma, Tina, og nok en søster, Frida.
Jeg takket selvfølgelig ja (etter at jeg hadde fått hundepass, så klart).
Fikk også byttet bort lørdagsvakta mi på Rema. Ordner seg for snille jenter veitu!

Rundt klokken 9 i går ble jeg hentet hjemme og vi satte kursen mot Halden. Etter nye knoting fant vi fram til banen. Var ikke det beste supporter-været, men som vi har blitt fortalt av foreldre i alle år så finnes det ikke dårlig vær, bare dårlig klær!

De endelige resultatene er kanskje ikke noe å skrive hjem om, men selve spillet var godt!

Tilbake på hotellet ble det tid til bading, i hotellets eget badeland, før middag.
De serverte livretten min (buffet) og jeg spiste meg så mett at jeg pent måtte gå opp på rommet og legge meg nedpå litt. Herlig..

I dag var det nok en kamp, jeg var trøtt og sovna i bilen. Sov faktisk gjennom hele kampen. Flaut. Nå skal det nevnes at de bare spilte 2x15 min.. Men still..

Så nå sitter jeg her med Tina og venter på at kidsa skal bli ferdig å bade. Jeg angrer på at jeg ikke tok av meg superundertøyet før jeg gikk inn i svømmehallen. Det er litt i overkant varmt.
Nå er det heldigvis ikke så lenge til de skal opp og vi skal til Sverige. Det er siste leddet på turen før vi vender nesa hjemover.

Det har vært en koselig helg, og jeg blir gjerne med en annen gang! Men gleder meg litt til å komme hjem og. Klar for en nye jobbuke og Castro på lørdag! Det blir braaaa!

1 kommentar:

Silje Elisabeth sa...

slapp av.. jeg er hjemme om 10 dager.. da faar du mer enn nok av meg! GLED DEG!

P.S jeg vil ogsaa bade!