søndag 12. september 2010

Kjendisfest

Christin fylte 45 her forrige dagen og i den anledningen inviterte hun til kjendisfest.
Opplegget var såre enkelt: kle deg ut som den kjendisen/filmkarakteren du føler deg som.
Jeg vurderte lenge å kle meg ut som Ellen Degeneres, men så er det litt kjedelig å nesten være seg selv! Så da ble det Elizabeth Swann fra Pirates of the Caribbean.
Fredag tura jeg ned på Fretex og fant meg knebukse og støvler (98 kr til sammen. nøyd!) og resten av stæsjet fikk jeg tak i litt rundt omkring i Drammen. Med unntak av skjorta, den lånte jeg av Guro. Skal nevnes at de svarte trådene er mitt verk.


Aarrgh!


Alt i alt var det en bra kveld, med gjester som Willy Wonka, Jack Sparroc, Carrie og Mr Big, Lady Gaga, Pink, Elvis, Whoopi Goldberg og selvfølgelig hedersgjesten Anastacia. En morsom kveld med masse underholdning!

Jeg var en kjapp tur på byen etterpå og fikk beskjed om at hvis hatten var på ble jeg garantert kasta ut. Det vesle plastsverdet mitt var det ikke så nøye med, men det var sikkert greit å legge det i garderoben sammen med hatten.
Jeg labba hjemover i 3-tia, kom meg i seng og våkna uten hodepine og klar for personalmøte!

Personalmøtet ble holdt på Bowling1 og etter møtet tok vi et par runder på banen. Jeg fikk rask vist fram at mine evner innen bowling ikke er noe å rope hurra for.
Jeg tapte. Skikkelig...

Nå er det kvelden og en ny uke med jobbing venter!

Ingen kommentarer: