mandag 6. september 2010

Sånn skulle alle helger vært

Ja, det skulle jeg virkelig ønske. Kollektivet med venner er enig om at denne helgen sparka rumpe!
Innflyttingsfest hos Carine og bytur etterpå. Martine og Karoline klarte jammen meg å dra seg hit og. Herlig!
Lis jobba og møtte oss på byen, like greit siden hu vanligvis drar hjem etter vorset *kremt*
Vi var en fin gjeng på byen syns jeg. Etter mye dansing, latter og synging vendte vi nesa hjemover. Veldig stas å rusle hjem med Carine som var fryktelig tissatrengt og overtalte meg til å synge (og det var ikke mye pent, kan jeg love!)
Vi kom oss hjem alle sammen og hadde nach fram til kl 6. Da kalte køya.

Dagen derpå lagde jeg frokost til alle, bortsett fra Ole som sto opp rundt middagstider. Sånn går det når man skal feste lengst av alle.
Var flashback til Solborg når alle bare lå henslengt i hver sin sofa og så på søple-TV. Liker'e.
Så vi har igrunnen bestemt oss for å ta en kveld til og håpe på at den blir like vellykka.
Fram til da er det mye som står på planen.
Jobbing og barnevakt i morgen. Og besøk av Lier-Dronninga.
Jobb på onsdag og tidlig køya.
Jobb fra 8 til 16, så rett av gårde til Rema og jobbe til 22.
Jobb på fredag og lørdag og bursdagsselskap på lørdag kveld.
Ja, også er det personalmøte kl 12 på søndag. Kjenner jeg gruer meg litt allerede. Men planen er å dra. Hvertfall foreløpig.

Så jadda! Med litt flaks klarer jeg å skvise inne en tur til Spiralen. Burde få til en tur denne uka også.
Skulle egentlig ta en tur i dag, men jeg var dustetrøtt, så jeg tok en times power-nap i steden. Tjohei!

Ingen kommentarer: