mandag 15. november 2010

Fin-fin helg

Det har vært en super helg! Helt fra jeg sto opp lørdag morgen og til jeg la meg søndag kveld.
Jeg har kanskje ikke gjort alt det jeg burde ha gjort. Men så har vi hatt besøk av Anne Marte, og da syns jeg egentlig at alt annet kan vente litt til.

Lis og jeg plukka opp AnneM på togstasjonen i slapseværet på lørdagen og dro for å spise sushi. Jeg får ikke helt bestemt meg angående det sushi-greiene. Det er sært, men litt godt samtidig. Også er det vanskelig å spise med pinner. Jeg skal legge meg i skikkelig hardtrening på spise-pinne-fronten. Det blir sikkert ikke siste gangen jeg spiser sushi! Anyways. Etter mat og skravling fikk vi i oss noen øl og dro på byen. Her var det som vanlig full fres på dansegulvet og altfor mye alkohol i blodet.

Søndag morgen kom brått på og da invitasjonen til julemiddag allerede var sendt ut var det vel egentlig bare å komme i gang. Bakfull og sliten stekte jeg ribbe og julepølse, kokte poteter og lagde saus. Det smakte ikke så ille heller igrunn.
Jevnt over nøyd.

Jeg skulle ønske jeg hadde haugevis med bilder å legge ut. Men det har jeg ikke. Jeg har ikke tatt et eneste bilde i løpet av helga. Sad but true.

Nå er AnneM sendt med toget til Bergen og jeg er klar for nok en uke med jobbing.
Tjohei!

1 kommentar:

annem sa...

YEAH!!!!!! :D Kongehelg!!! <3