mandag 29. november 2010

Jeg flytter

Etter mye tenking og vurdering har jeg bestemt meg for å flytte. Jeg orker ikke mer av kaoset og forvirringen her. Det har vært en hyggelig tid og jeg har satt pris på alt.
Men nå, kjære blogspot, har vi nådd et veikryss og må gå forskjellige veier.
Du kommer til å finne andre bloggere som er flittigere enn meg.
Jeg lover.
Det er ikke deg, det er meg. Greit, det var en løgn. Det er deg. Du er så vanskelig å samarbeide med. Jeg har satt pris på tiden vår sammen, men vi fortjener nye utfordringer begge to.
Farvel.

Og til dere lesere (altså AnneM, Silje og Gunhild) jeg flytter til blogg.no. C ya

5 kommentarer:

annem sa...

Hahahahhaha

Gunhild sa...

Hahaha sier jeg og :-p men ble litt skuffa altså.. Trodde nemlig du skulle skrive at du flytter til bergen.. Men det er vel ikke heeelt umulig, vi er jo en flott gjeng som bor her!? :-d

christus sa...

Det er dere absolutt! Og jeg skulle gjerne ha flytta til Bergen. Helst i går.
Men tror ikke jeg flytter til Bergen med det første. Men jeg kommer garantert på besøk igjen om ikke så aaaalt for lenge!

Maria sa...

Jeg leser også bloggend din, tenk! Og jeg kommer til å følge med videre. :)

christus sa...

Takk =)
Jeg skal huske på det til neste gang =)