søndag 28. november 2010

Redusert

Etter en helg i Bergen (mer om det senere, forhåpentligvis) er jeg helt skutt. Skulle kanskje ikke trodd det, med tanke på at klokka er 12 og jeg enda ikke har kommet meg i seng, men sånn er det nå en gang.
Jeg har stort sett ikke gjort annet enn å sove i dag. På toget, på juleverksted and so on. Jeg er vel egentlig så tappet for energi at jeg ikke har orket å reise meg opp for å tusle inn i senga. Var nok lufteturen med Tila som tok siste rest med overskudd. Det har jo snødd som juling i dag og jeg måtte måke tisseplass til vesla siden hu holdt på å drukne i den høye snøen. Ingen liker å tisse ute når snøen rekker deg til livet. Hallo!

Ja, også måtte jeg hjelpe en stakkars pappa-gutt med å få løs bilen. Inni meg lo jeg litt, men samtidig kunne det vært meg som satt fast i den kanten. Men det krever både bil og lappen for å klare å kjøre seg fast. Vært fall bil. Og det har jeg ikke.

Nei. Nå skal jeg legge meg. James Bond er snart ferdig med å surre på skjermen og jeg er snart ferdig med å surre på nettet. Jeg har en lei tendens til å finne spennende blogger, eller gud forby, forville meg inn på youtube rett før sengetid. Jeg er ekstremt lett å distrahere. Men nå er det virkelig kvelden. Jeg skal jo på jobb i morgen.

Nå var'n Bond ferdig. Så nå må jeg køye før det starter noe annet. Gruer meg allerede til å stå opp. Men! Jeg klarte å stå opp klokka 7 i dag tidlig. Etter hurra-tur i går. Så dette burde gå bra!

Bare to dager til 1. desember. Hurra!

Lar du deg lett distrahere?

Ingen kommentarer: